Spiegazione dettagliata di i passi di cuncepimentu di muffa d'iniezione

1 Composizione di muffa d'iniezione.Hè custituitu principarmenti di pezzi di muffa (in riferimentu à e parti chì custituiscenu a cavità di u muffa di e parti di u muffa mobile è fissi), u sistema di versazione (u canali per quale u plasticu fusu entra in a cavità di u muffa da a bocca di a macchina di iniezione), guida. parti (per fà u moldu allineatu accuratamente quandu u moldu hè chjusu), u mecanismu di spinta (u dispusitivu chì spinge u plasticu fora di a cavità di u moldu dopu chì u moldu hè split), u sistema di regulazione di a temperatura (per risponde à i requisiti di temperatura di u muffa di u prucessu d'iniezione). ) U sistema di scarico (l'aria in a cavità di u moldu è u gasu volatilizatu da u plasticu stessu sò scaricati da u moldu durante u modellu, è a groove di scarico hè spessu stabilita nantu à a superficia di separazione) è e parti di supportu (aduprate per installà è riparà o). sustene e parti di molding è altre parti di u mecanismu) sò cumposti, è qualchì volta ci sò miccanismi di partitura laterale è core-pulling.

2. Design passi di muffa d'iniezione

1. Preparazione prima di disignu

(1) Assignazione di disignu

(2) Familiarità cù e parti di plastica, cumpresa a so forma geomètrica, l'usu di i bisogni di e parti di plastica, è a materia prima di e parti di plastica

(3) Verificate u prucessu di mudificazione di e parti di plastica

(4) Specificate u mudellu è a specificazione di a macchina di iniezione

2. Formulate carta prucessu di furmà

(1) Panoramica di u produttu, cum'è diagramma schematicu, pesu, spessore di u muru, zona prughjettata, dimensioni in generale, s'ellu ci sò recessi laterali è inserti

(2) Panoramica di i plastichi utilizati in u pruduttu, cum'è u nome di u produttu, u mudellu, u fabricatore, u culore è l'asciugatura

(3) I principali paràmetri tecnichi di a macchina di iniezione selezziunata, cum'è e dimensioni pertinenti trà a macchina di iniezione è u moldu di stallazione, u tipu di viti, u putere (4) a pressione è u colpu di a macchina di iniezione.

(5) Cundizioni di stampa in iniezione cum'è a temperatura, a pressione, a velocità, a forza di serratura di u muffa, etc

3. Passi di disignu strutturale di muffa d'iniezione

(1) Determina u numeru di cavità.Cundizioni: u voluminu massimu di iniezione, forza di serratura di u muffa, esigenze di precisione di u produttu, ecunumia

(2) Selezziunate a superficia di scorrimentu.U principiu deve esse chì a struttura di u moldu hè simplice, a separazione hè faciule è ùn affetta micca l'aspettu è l'usu di pezzi di plastica

(3) Determinate u pianu di a cavità.Aduprate un arrangiamentu equilibratu quantu pussibule

(4) Determina u sistema di gating.Cumprendu u canale di flussu principale, u canali di deviazione, u cancellu, u pirtusu friddu, etc.

(5) Determina u modu di liberazione.Diversi metudi di demoulding sò cuncepiti secondu e diverse parti di u moldu lasciatu da e parti di plastica.

(6) Determinà a struttura di u sistema di regulazione di a temperatura.U sistema di regulazione di a temperatura hè principalmente determinata da u tipu di plastica.

(7) Quandu a struttura di l'inserimentu hè aduttatu per a matri o core femminile, a machinability è a stallazione è u modu di fissazione di l'inseritu sò determinate.

(8) Determinate u tipu di scarico.In generale, a liberazione trà a superficia di separazione di u moldu è u mecanismu d'ejection è u moldu pò esse aduprata per l'exhaust.Per un muffa di iniezione grande è d'alta velocità, a forma di scarico currispondente deve esse cuncepita.

(9) Determinate e dimensioni principali di u moldu di iniezione.Sicondu a formula currispondente, calculate a dimensione di travagliu di a parte di stampatura è determina u spessore di u muru laterale di a cavità di u muffa, a piastra di fondu di a cavità, a piastra di supportu di u core, u spessore di u mudellu in muvimentu, u spessore di a cavità di a cavità. cavità modulare è l'altezza di chjusu di u moldu di iniezione.

(10) Selezziunà a basa di muffa standard.Selezziunate a basa di u stampu standard di u moldu di iniezione secondu e dimensioni principali di u moldu di iniezione cuncepitu è ​​calculatu, è pruvate à selezziunà e parte di u moldu standard.

(11) Sketch a struttura di u moldu.Disegnu u sketch di a struttura cumpleta di u muffa d'iniezione è u disegnu di a struttura di u muffa hè un travagliu assai impurtante di u disignu di u muffa.

(12) Verificate e dimensioni pertinenti di u muffa è a macchina di iniezione.Verificate i paràmetri di a macchina di iniezione utilizata, cumpresu u voluminu massimu di iniezione, a pressione di iniezione, a forza di serratura di u muffa, è a dimensione di a parte di a stallazione di u muffa, a corsa di apertura di u muffa è u mecanismu d'ejection.

(13) Revisione di u disignu strutturale di u moldu di iniezione.Eseguite una revisione preliminare è uttene l'accunsentu di l'utilizatore, è hè necessariu cunfirmà è mudificà e esigenze di l'utilizatore.

(14) Disegnate u disegnu di l'assemblea di u moldu.Indicà chjaramente a relazione di assemblea di ogni parte di u muffa di iniezione, dimensioni necessarie, numeri di serie, dettagli Titulu è esigenze tecniche (u cuntenutu di i requisiti tecnichi sò i seguenti: a. esigenze di prestazione per a struttura di fustelle, cum'è i requisiti di assemblea per u mecanismu di ejection). è u meccanismo di tiratura di u core; b. i requisiti per u prucessu di assemblaggio di fustelle, cum'è a liberazione di a superficia di separazione, u parallelismu di e parti superiori è inferiori di u fustu; c. esigenze per l'usu di fustelle; d. esigenze per u trattamentu anti-ossidazione, u numeru di fustelle, lettere, sigillatura d'oliu è almacenamentu; e. requisiti per a prova è l'ispezione di fustelle. (15) Disegnu u disegnu di a parte di u muffa. L'ordine di smontà è di disegnu u disegnu di a parte da u disegnu di l'assemblea di u stampu o u disegnu di a parte hè: prima à l'internu poi fora, prima. cumplessu poi sèmplice, prima parti formanti poi parti strutturale.

(16) Rivedi i disegni di disignu.A rivisione finale di u disignu di u muffa d'iniezione hè a verificazione finale di u disignu di u moldu di iniezione, è più attente deve esse pagata à a prestazione di trasfurmazioni di e parti.

3. Audit di muffa d'iniezione

1. Struttura basica

(1) Se u mecanismu è i paràmetri di basa di u moldu di iniezione currispondenu à a macchina di iniezione.

(2) Se u muffa d'iniezione hà un mecanismu di guida di clamping è se u disignu di u mecanismu hè ragionevule.

(3) Sia a selezzione di a superficia di partitura hè ragiunate, s'ellu ci hè a pussibilità di u lampu, è se a parte plastica ferma nantu à u latu di u mutore in muvimentu (o u fustu fissu) stabilitu in u mecanismu di ejection è liberazione.

(4) Sia u layout di a cavità è u disignu di u sistema di gating sò ragiunate.Sia a porta hè cumpatibile cù a materia prima plastica, sia a pusizione di a porta hè equivalente, sia a forma geomètrica è a dimensione di a porta è u corridore sò adattati, è se u rapportu di flussu hè ragiunate.

(5) Sia u disignu di e parti formate hè raghjone.

(6) Meccanisimu di liberazione di ejection è maschile laterale.O s'ellu u miccanisimu core-pulling hè ragionevule, sicuru è affidabile.S'ellu ci hè interferenza è occlusione.(7) S'ellu ci hè un mecanismu di scarico è se a so forma hè raghjone.(8) Sia u sistema di regulazione di a temperatura hè necessariu.Sia chì a fonte di calore è u modu di raffreddamentu sò ragiunate.

(9) Se a struttura di e parti di sustegnu hè raghjone.

(10) Se a dimensione generale pò assicurà a stallazione, se u metudu di fissazione hè sceltu in modu ragiunate è affidabile, è se u foru di bullone utilizatu per a stallazione hè coherente cù a pusizione di u foru di vite nantu à u mecanismu d'iniezione è a piastra di fissazione di muffa fissa.

2. Disegni di disignu

(1) Disegnu di l'assemblea

Sia a relazione di l'assemblea di e parti è i cumpunenti hè chjaru, se u codice currispundente hè marcatu bè è ragiunate, se a marcatura di e parti hè cumpleta, s'ellu currisponde à u numeru di serie in a lista, se l'istruzzioni pertinenti anu marcati chjaru, è cumu hè standardizatu tuttu u muffa d'iniezione.

(2) Disegnu di parti

Sia u numeru di parte, u nome è a quantità di trasfurmazioni sò chjaramente marcati, sia a tolleranza dimensionale è e diverse marche di tolleranza sò ragiunate è cumplete, sia e parti facili da portà sò riservate per a macinazione, chì parti anu esigenze di precisione ultra-alta, sia questu requisitu hè ragiunate, s'ellu u cuscinettu di materiale di ogni parte hè apprupriatu, è s'ellu i bisogni di trattamentu termicu è di rugosità di a superficia sò ragiunate.

(3) Metudu cartograficu

Sia u metudu di disegnu hè currettu, s'ellu hè conforme à i normi naziunali, è se e figure geomètrica è i requisiti tecnichi espressi nantu à u disegnu sò faciuli di capiscenu.3. Qualità di cuncepimentu di muffa di iniezione

(1) Quandu si cuncepisce u stampu à iniezione, se e caratteristiche di u prucessu è a prestazione di stampaggio di materie prime plastiche sò state cunsiderate currettamente, u pussibule impattu di u tipu di macchina à iniezione nantu à a qualità di stampa, è se e misure preventive currispondenti sò state prese per prublemi pussibuli durante u prucessu di mudificazione durante u disignu di u muffa d'iniezione.

(2) Se i requisiti di e parti di plastica nantu à a precisione di guida di u muffa d'iniezione sò stati cunsiderati, è se a struttura di guida hè stata cuncepita in modu ragiunate.

(3) Sia u calculu di dimensione di travagliu di e parti furmati hè currettu, sia a precisione di i prudutti pò esse garantita, è s'ellu anu abbastanza forza è rigidità.

(4) Sia chì e parti di supportu ponu assicurà chì u moldu hà abbastanza forza è rigidità generale.

(5) Sia u test di muffa è i requisiti di riparazione sò cunsiderati

4. S'ellu ci sò grooves, buchi, etc. cunvene per l'assemblea è u disassembly in termini di assemblea è disassemblamentu è e cundizioni di manipolazione, è s'ellu sò marcati.

duyrf (1)


Tempu di Postu: Mar-06-2023