Interactive flat panel Applicazione in u mercatu

In l'ultimi anni, cù a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie "è l'aumentu di a riunione di u situ di cummerciale senza cuntattu gradualmente à u sviluppu di l'uffiziu in linea, in linea, riunioni remoti, trattamentu medico remotu, a dumanda di educazione remota cuntinueghja à cresce, u mercatu di videoconferenza di China. entrerà in un ciclu di crescita sfarente, è cusì hà fattu a crescita di i prudutti di riunione di classi, è LED all-in-one dapoi u so lanciu, Cù i vantaghji di grande dimensione, cucitura senza saldatura, forte luminosità, grande Angle di vista, è altu gradu di vista. a risturazione di u culore, a cuscenza di u mercatu è a parte di u mercatu sò considerablemente migliurate.

3

LED all-in-one cù a so luce spontanea, alta luminosità, alta resa di culore, LED caratteristica di grande Angle di vista, hà una lavagna interattiva intelligente, presentazione di documenti interattivi, una riunione remota di tippu di schermu split, parechje schermi di terminal di trasmissione wireless, multimedia di rete. broadcast è a fusione faccia identificazione intelligente, ricunniscenza di discorsu intelligente, schermu di dimensione AI à u stessu tempu una varietà di funzioni cum'è a cullaburazione, cambià l'effettu scuru di u proiettore tradiziunale, In cunfrontu cù a macchina di cunferenza LCD pò ancu esse cucitura senza saldatura, in modu di spiccà in u campu di cunferenza, educazione è cetara, divintatu una forza mutore impurtante per prumove u sviluppu di u mercatu display LED.

4

In fatti, cum'è prima in 2019, LED all-in-one hè statu in u campu di cunferenza cummerciale, quandu a maiò parte di e marche LED u sviluppu all-in-one fucalizza nantu à l'apparenza, a struttura di u corpu, u supportu di montaggio, etc. un certu puntu, prumove a furmazione di i prudutti LED all-in-one unificatu standardizati cum'è taglia, risoluzione, forma funziunali.Tuttavia, i machini LED simplici originali all-in-one ùn sò micca stati capaci di seguità cù e dumande cambiante di l'utilizatori, postu chì l'imprese anu aumentatu ancu e so esigenze di efficienza per i strumenti di produzzione in l'onda di l'aghjurnamenti digitale.

Consultate "Specificazioni Tecniche Generali per Indoor LED Commercial All-in-One" implementatu u 1 di Ghjennaghju di u 2021. A definizione di una macchina LED all-in-one hè a siguenti: Una macchina LED cummirciali all-in-one hè una terminale di visualizazione cù spazii di pixel menu o uguali à 2,5 mm chì hè utilizatu in situazioni di visualizazione cummerciale è cunforma à diverse tecnulugii d'applicazione di visualizazione cummerciale.Pò integrà è cuntrullà l'urdinatori, i lavagne elettroniche, i schermi di proiezione wireless, l'equipaggiu audio è video è funzioni supplementari.Cù l'espansione di u scopu di l'applicazione di a macchina LED all-in-one, cumprese cunferenza, educazione, medica, costruzione di partiti, furmazione, finanza, nova vendita, esposizione, attività di marketing, tavola di sabbia militare, interazzione di ghjocu, sala di lettura è altri cummirciali. è campi di visualizazione spiciali, cusì u LED all-in-one machine secondu diversi scenarii di applicazione, subdivisu continuamente in macchina di cunferenza, macchina d'educazione, macchina di publicità è altre caratteristiche di diverse funzioni.Temporaneamente, una tavuletta interattiva LED hè un dispositivu LED terminale chì usa una schermu LED, una lavagna elettronica, un computer, una schermu di proiezione infinita è funzioni supplementari.

5

Attualmente, i dispositi di visualizazione di e macchine Yongchao LED all-in-one includenu principalmente l'integrazione IMD2 1, l'integrazione 4 1 è a tecnulugia di imballaggio COB.Cù u sviluppu di a tecnulugia Mini / Micro LED, hè cridutu chì ci saranu prudutti integrati in u futuru è sò previsti per esse largamente utilizati in l'educazione.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022