U funziunamentu di a bona nutizia cullettiva, u mercatu hè in ascendente

Quandu e stazioni di energia eolica di alta volatilità diventanu a "forza principale" per aumentà a proporzione di generazione di energia rinnuvevule, u almacenamentu di energia hè diventatu a "configurazione standard" di l'energia eolica domestica è fotovoltaica installata in griglia.

ascendente 1

"In l'ultimi anni, a nova industria di l'energia hè in crescita, è a dumanda di batterie di almacenamiento d'energia cuntinueghja à aumentà, cù un spaziu di mercatu enormu in u futuru".Penghui Energy (300438.SZ) hà dettu in una recente indagine istituzionale chì sta espansione a capacità in risposta à a crescente dumanda di almacenamiento di energia.

Questu hè solu una miniatura di l'industria.

Inoltre, in l'accumulazione attuale di a nova dumanda in casa è à l'esteru, e cumpagnie listate in u settore di l'almacenamiento d'energia anu riportatu a bona nutizia cullettiva in u terzu trimestre.

Sicondu e statistiche di 21st Century Business Herald, in i primi trè trimestri, 42 cumpagnie A-Share chì participanu à l'upstream è downstream di l'industria di u almacenamentu di l'energia anu ottinutu un fatturatu tutale di 761,326 miliardi di yuan, cù un annu annu. crescita di 187,68%;U prufittu netu attribuibile à l'azionisti di e cumpagnie quotate hà sappiutu 56,27 miliardi di yuan, in crescita di 190,77% annu annu.

ascendante 2

Da a perspettiva di u mercatu, a pista di almacenamiento di energia hà un altu gradu di entusiasmu d'investimentu è di finanziamentu, è parechji novi participanti venenu da tutti i campi di a vita.

Da u 31 d'ottobre, tutte e cumpagnie listate anu publicatu i so rapporti finanziarii per u terzu trimestre di u 2022. A crescita di l'affari di almacenamiento d'energia di parechje imprese supera l'aspettattivi di u mercatu, cù spedizioni saturati è prudutti in cortu.

A classificazione di i trè rapporti trimestrali, superendu l'aspettattivi hè diventatu una parolla d'alta frequenza per analizà u rendiment di e cumpagnie di almacenamentu energeticu cunnesse, è l'aumentu di u prezzu di u produttu è l'aumentu di a dumanda d'oltremare anu cuntribuitu assai.


Tempu di Postu: Nov-07-2022