Chì sò i vantaghji di i stampi di iniezione?

Attualmente, l'iniezione di dui culori hè stata largamente usata in i prudutti elettronichi, l'arnesi elettrichi è l'altri industrii di l'injection.In i prudutti medichi è l'industrii di migliuramentu di a casa, avemu avà pruducia è pruducia muffa di dui culori.A ricerca è u sviluppu di e macchine per l'iniezione di dui culori è a materia prima hà ancu fattu un grande prugressu, allora chì sò e caratteristiche di i stampi d'iniezione di dui culori?
_MG_2420-800

 

1. I materiali di viscosità bassa sò adattati per riduce a pressione di iniezione di materiali chjave.

2. Da a perspettiva di a prutezzione di l'ambiente, i materiali chjave ponu esse riciclati cum'è materiali secundari.

3. Sicondu e diverse caratteristiche di l'applicazioni, per esempiu, i materiali morbidi deve esse usatu per i materiali di corteccia finiti grossi, è i materiali duri o plastichi di scuma deve esse usatu per i materiali chjave per riduce u pesu netu.

4. I materiali chjave di bassa qualità sò adattati per a riduzione di u costu.

5. Materiali corticale o materiali chjave sò caru è anu caratteristiche di superficia spiciali, cum'è evitendu i signali d'interferenza è i materiali di alta conductività chì migliurà u rendiment di u produttu.

6. Materiali di a pelle adattati è i materiali chjave ponu riduce u stress residuale di u pruduttu moldatu è migliurà a resistenza di a frattura o e caratteristiche di a superficia di u pruduttu.


Tempu di post: 29-mar-2023