Chì ci hè a cunniscenza basica di a struttura di u muffa d'iniezione?

cappellu hè a cunniscenza basica di a struttura di muffa d'iniezione?

U muffa d'iniezione hè a chjave di u modellu di iniezione, è u so disignu di struttura hà un impattu impurtante in a qualità di u produttu, l'efficienza di a produzzione è u costu di produzzione.Eccu una introduzione dettagliata à a cunniscenza basica di a struttura di u muffa d'iniezione, ci sò principarmenti i seguenti 6 aspetti, spergu d'aiutà.

注塑车间实拍01

1. Infrastruttura di muffa
A struttura di fundazione di u moldu include principalmente u mudellu superiore, u mudellu più bassu, u piattu fissu, a piastra mobile, u postu di guida è a manica di guida, u mecanismu di regulazione di u spaziu di u mudellu, u dispositivu ejector, etc. Frà elli, u mudellu superiore. è u mudellu più bassu sò i dui parti principali di u muffa, cunnessi inseme da u piattu fissu, à u listessu tempu attraversu a colonna di guida è u posizionamentu di a manica di guida, per assicurà a precisione è a stabilità di u moldu.

2. sistemu injection molding
U sistema di stampa in iniezione hè custituitu da una bocchetta, una tramoggia, una vite, un riscaldatore è un controller di temperatura, etc., chì hè aduprata per scaldà è fonde materie prime plastiche è inject u materiale fusu in u muffa à traversu l'ugello per furmà prudutti.In u sistema di stampa di iniezione, a vite hè u cumpunente core, u so diametru, a sezione trasversale, a lunghezza, u pitch è altri parametri anu un impattu decisivu nantu à a stabilità, a fluidità, a pressione è a velocità di u prucessu di iniezione.

3. Sistema di rinfrescante
U sistema di rinfrescamentu hè principalmente cumpostu di u canali d'acqua è di l'outlet d'acqua.A so funzione hè di cuntrullà a temperatura di u muffa introducendu acqua di rinfrescante in u moldu, per assicurà l'alta qualità, a coerenza è a stabilità di u pruduttu in u prucessu di mudificazione.À u listessu tempu, u sistema di raffreddamentu cuncepitu ragiunate pò ancu ottimisà u ciculu di iniezione è migliurà l'efficienza di a produzzione.

4. Dispositivo Ejector
U dispositivu ejector hè a parte chjave di e parti stampate in iniezione da u moldu, u so rolu hè di spinghje e parti di muffa fora di u moldu attraversu a molla di compressione o forza idraulica, è assicurà a forma, a dimensione è a qualità di a superficia di e parti intactu.

5. Materiali Mold
L'scelta di u materiale di a morta influenza direttamente a vita è u costu di a morta.Sicondu diversi scenarii d'applicazione è esigenze, i materiali di fustelle cumuni includenu l'acciaio d'arnesi, a lega dura, a lega d'aluminiu è i polimeri.In a selezzione di materiali di muffa, deve esse cunsideratu a forma di i prudutti d'iniezione, a dimensione, u materiale, u batch di produzzione è altri fattori.

6. Mantenimentu di u moldu
In u prucessu di pruduzzione, u moldu serà affettatu da l'espansione termale, u shrinkage termale è l'attrito, chì hè faciule da crack, usu, deformazione è altri prublemi.Per assicurà a stabilità è l'utilizazione durabile di u moldu, hè necessariu di fà u mantenimentu regulare, a pulizia è a vestizione, in particulare per attentu à a prevenzione di a ruggine è u mantenimentu di u moldu.

In corta, u disignu di a struttura di muffa d'iniezione hè unu di i ligami impurtanti in u prucessu di stampa di iniezione, a necessità di cuncepisce raghjone a dimensione, a forma, i materiali è i paràmetri di ogni parte secondu i bisogni attuali, per assicurà a produzzione di alta. -Produtti di iniezione di qualità, efficaci è affidabili.


Tempu di post: May-09-2023