Muffa d'iniezione persunalizata per parti di plastica elettrica
Descrizzione
L'injection molding hè un metudu di pruduce pezzi injecting materiale in un moldu.Metalli (per quale u prucessu hè cunnisciutu cum'è die-casting), vetri, elastomeri, cunfizzioni, è, più cumunimenti, polimeri termoplastichi è termoindurenti ponu tutti ièssiri aduprati in l'injection.U materiale di a parte hè alimentatu in un canna riscaldatu, mischju, è furzatu in una cavità di u moldu, induve si rinfriscà è indurisce à a cunfigurazione di a cavità.Dopu chì un pruduttu hè disignatu, di solitu da un designer industriale o ingegnere, i muffali sò fatti di metallu, di solitu azzaru o aluminiu, è machinati di precisione per furmà e caratteristiche di a parte desiderata.I materiali di stampa 3D cum'è i fotopolimeri chì ùn si funnu micca durante l'iniezione di alcuni termoplastici di temperatura più bassa ponu esse aduprati per alcuni stampi per iniezione simplici.L'injection molding hè largamente utilizatu per pruduce una larga gamma di pezzi, da assai chjuchi à assai grande.A capacità di pruduce pezzi cù diverse forme geometriche è dimensioni hè determinata da u tipu di macchina utilizata in l'operazione.
Hè stabilitu in modu per escludiri l'aria in a cavità è i gasi da u funnu di plastica durante l'iniezione in u moldu .. Quandu l'escavazione ùn hè micca liscia, a superficia di u pruduttu formarà marchi d'aria (linea di gas), ardenti è altri mali;U sistema di scarico di un fustu di plastica hè di solitu una presa d'aria in forma di groove integrata in a fustella per espulsà l'aria da a cavità originale è i gasi purtati da u materiale fusu ... Quandu u materiale fusu hè injectatu in a cavità, l'uriginale. L'aria in a cavità è u gasu purtatu da a fusione deve esse scaricata à l'esternu di u moldu attraversu u portu di scarico à a fine di u flussu di materiale, altrimenti farà i prudutti cù pori, mala cunnessione, insatisfazione di riempimentu di muffa, è ancu. l'aria accumulata sarà brusgiata per via di a temperatura elevata causata da a compressione.in cundizioni nurmali, u ventu pò esse situatu in a cavità à a fine di u flussu di materiale fusu, o in a superficia di partitura di u die.
L'ultime hè una groove superficiale cù una prufundità di 0,03 - 0,2 mm è una larghezza di 1,5 - 6 mm à u latu di u die..Ùn ci sarà micca una grande quantità di materiale fusu chì esce da u ventu durante l'iniezione, cum'è u materiale fusu rinfriscà è solidificà in u canali quì.. A pusizione di apertura di u portu di scarico ùn deve esse diretta à l'operatore per prevene l'ejection accidentale di u materiale fusu.. in alternativa, pò esce u gasu utilizendu u gap currispondente trà l'ejector. bar è u pirtusu ejector, è trà u clump ejector è u mudellu è core.