Applicazione di u pannellu di publicità interattivu Ads in casu di vita

nutizie 13

Cù a pupularità di a macchina di publicità è a pupularità di u plasma, l'equipaggiu di display LCD flat, u sviluppu di a tecnulugia di rete streaming media, l'architettura di u sistema hà digià dopu à parechji generazioni di cambiamentu, l'uriginale hè da i schermi è i lettori DVD o unità di PC, dopu à u ntruduzioni di a tecnica di tecnulugia reta, media player spiciali reta rimpiazzatu a forma tradiziunali di puri DVD o PC à ghjucà, Features sò diventati ricchi è appiicazioni più diverse.

Applicazione di diversi casi,scontrà e diverse esigenze di u cliente. Sia vulete interni o esterni, stu pannellu interattivu di annunzii puderia soddisfazione,Grande zona di toccu faciule è supporta un pannellu di publicità di edizione multi-pagine

nutizie 11

Features: trasmissione

nutizie 7

1. Quandu rende

L'ultimu scopu di a nostra macchina di publicità hè di occupà a quota di u mercatu di publicità.Perchè a macchina di publicità pò realizà a cumunicazione di publicità al di là di i limiti di u tempu è di u spaziu, cusì chì a publicità pò realizà a cumunicazione di publicità oltre i limiti di u tempu è di u spaziu, e cumpagnie di media trasmettenu publicità in più periodi di tempu, è a macchina di publicità hè dispunibule 24 ore à ghjornu in ogni mumentu è in ogni locu. .Sicondu i bisogni di parechje cumpagnie di media, a macchina di publicità generale hà un segmentu di macchina di cambiamentu per trasmette publicità, sparghje in modu efficace a visualizazione di l'utilità di publicità.

2. Multimedia

A nostra macchina di publicità hè pensata per trasmette parechji missaghji media.Cum'è u testu, u sonu, l'imaghjini è l'altri infurmazioni, facenu a publicità picturale ignurante è noiosa diventata più viva, umana.È pò dà un ghjocu pienu à a creatività è l'iniziativa di e cumpagnie di media.

3. Alta efficienza
A macchina di publicità pò almacenà una grande quantità di informazioni, pò trasmette a qualità di l'infurmazioni è a precisione assai più di l'altri media, è secondu a dumanda di u mercatu, l'infurmazioni di l'aghjurnamentu puntuale o l'aghjustà, cusì puntuale è effittivamenti risponde à i bisogni di i clienti.

4.Ecunumia
Advertising à traversu machines publicitariu pò rimpiazzà leaflets, ghjurnali è publicità televisione, un latu pò riduce a stampa, mail, altu è cari costi di publicità televisiò, da l 'altra banda carta CF, carta SD pò esse rewritten à riduce a perdita causata da scambii multipli.

5. Tecnica
A nostra macchina publicitariu basatu annantu à l'alta tecnulugia cum'è un equipamentu di a cumpagnia di media, basatu nantu à l'implementazione di u marketing, deve avè un certu supportu tecnicu, cambià l'idee tradiziunali, scuntrà a cumpagnia di media è a dumanda di i clienti, e cumpagnie anu bisognu di publicità operazione di macchina, tecnulugia di computer, editing video. images, trasfurmazioni imagine è cetara tutti skillfully aduprà u talentu inter-disciplinarii, à avè u vantaghju cumpetitiva di u mercatu futuru.

6. Generalizate
I nostri macchinari di publicità sò largamente usati in grandi supermercati, club, piazze, alberghi, agenzie di guvernu è famiglie.U cuntenutu di publicità hè efficace, aghjurnatu veloce, u cuntenutu pò esse cambiatu in ogni mumentu.

Funzione

Macchina di publicità cù parlante
A visualizazione hà dui parlanti slim integrati per risponde à u sistema di udizione di u cliente.

Angulu di vista largu
Grazie à a tecnulugia IPS, questi monitori offrenu una qualità di stampa eccellente.
Visualizzazione precisa di a qualità di l'imaghjini è a prufundità di u culore, a saturazione di u culore rinfurzata è a temperatura di u culore realistu da parechje anguli

U vantaghju di u sistema
A versione più alta di u sistema Android plus, U latu di u PC pò installà opzionalmente win8 o win10, Lasciate i clienti sperimentà sensazioni tattili high-end
RAM 4G, ROM32G puderia fà u cliente uttene Più memoria per a massima dumanda CPUQuad-Core.

Enorme schermu pianu
L'alloghju in acciaio presenta un prufilu ultra-sottile chì aghjunghje un esteticu flatplate, ADATTA à parechje occasioni, è prutegge i cumpunenti interni da i danni potenziali.

Touchscreen
Schermo tattile infrarossu à 10 punti, sensibule senza ritardu, prontu à spara, Controlu intelligente, fate ciò chì vulete, Approcci multipli applicanu

nutizie 9

Sè site interessante in u nostru pruduttu, benvenutu à cuntattà u nostru situ web per una descrizzione più dettagliata di u produttu è introduzioni, avemu un prucessu di produzzione cumpletu è una squadra di R&D per furnisce un serviziu di alta qualità.
Per più infurmazione nantu à u produttu, per piacè cuntattateci:http://www.dgyongchao.com


Tempu di Postu: Aug-11-2022