Cambiamenti in e forme internaziunali di almacenamiento d'energia

sdrtf (1)

U scoppiu di a crisa energetica in Europa dapoi u principiu di l'annu hà purtatu à una carenza di energia globale è a carenza per i residenti in certi spazii.In u risultatu, a dumanda di u mercatu per l'almacenamiento di l'energia solare in casa è i prudutti di almacenamentu di energia alternativa hè cresciuta rapidamente, chì hà purtatu à un flussu constante di ordini d'oltremare per Dongguan Lithium Battery Company.

Sicondu Ren Yaoming, fundatore di Dongguan Yongchao Technology Co Ltd, a cumpagnia hè specializata in l'alimentazione di energia esterna è i prudutti ecologichi di almacenamentu d'energia mobile pulita, chì sò principarmenti usati in a vita esterna, l'almacenamiento d'energia in casa, operazioni prufessiunali, salvezza d'emergenza è altri scenarii di putenza.​I prudutti di a cumpagnia sò oghji venduti bè in più di 100 paesi è regioni..Dapoi u principiu di l'annu, l'espurtazioni di a cumpagnia di prudutti di almacenamentu di energia basati in litiu anu aumentatu quasi duie volte da l'annu passatu..OMMO hè un cinese globale. cumpagnia di tecnulugia focalizata in u almacenamentu d'energia mobile è l'energia pulita.

Ottimizà u modu regulatori di u cummerciu di trasfurmazioni per aiutà l'industria di fabricazione di batterie di litio di Dongguan à coglie l'opportunità di sviluppu

Nta l'ultimi anni, a dumanda di u mercatu di batterie di cunsumatori, batterie d'energia, batterie d'almacenamiento è altri prudutti d'energia attuale hè cresciutu rapidamente cum'è a trasfurmazioni di a struttura di l'energia internaziunale hè accelerata è certi paesi anu sperimentatu forniture d'energia inestabile è prublemi di prutezzione ambientale ... Dongguan cuntinua. per ottimisà u modu di supervisione di u cummerciu di trasfurmazioni per aiutà i pruduttori di batterie di lithium di Dongguan coglie l'opportunità di sviluppu, nutrisce è espansione i poli di crescita attuale, è attivamente custruiscenu novi clusters industriali avanzati di energia.

sdrtf (2)

Hè capitu chì e batterie di almacenamento d'energia sò trà e merchenzie periculose..Secunnu à u regulamentu, l'ispezione in situ di l'imballa di merchenzie deve esse realizatu batch by batch per assicurà a sicurità è a stabilità di u trasportu longu di merchenzie. ..Parechje imprese di energia attuale sò avè qualchì difficultà per l'esportazione..In questu sensu, Dongguan BYD Lithium Battery Co., LTD.U direttore di a dogana, Li Guorong, hà dettu chì l'impresa in a logistica di l'esportazione è i colli di bottiglia è i prublemi di ligami di trasportu sò stati risolti, "avemu in u ligame di cuncepimentu è sviluppu di u produttu per fà a preparazione anticipata per a conformità, l'imprese per cunsulidà u mercatu per espansione l'infurmazioni più forti di ordini".

Aduttendu "programmazione intelligente + risposta d'emergenza" è altre misure di facilitazione di u sdoganamentu, a Dogana di Dongguan implementa l'ispezione prioritaria è l'ispezione di l'overtime pianificata per e merchenzie d'esportazione urgente di l'imprese.L'imprese ponu uttene certificati di pacchettu periculosi per l'esportazione in mezzu ghjornu à u più prestu, assicurendu chì e date di spedizione è i requisiti di consegna di l'imprese sò soddisfatti à u massimu.

A Certificazione Avanzata AEO hà ancu aiutatu assai e cumpagnie d'esportazione di batterie di litio à gode di a facilitazione di u cummerciu internaziunale è à espansione a so parte di u mercatu internaziunale. "Avà avanzemu cù a certificazione AEO in modu chì pudemu gode di più comodità in l'importazione è l'esportazione, chì ci face aspittà. per migliurà ulteriormente a nostra efficienza operativa in u futuru ".Zheng Zehua, direttore di u Centru di Gestione di Logistica di l'Energia di Lithium Yi Wei, hà dettu.

sdrtf (3)

"A verificazione intelligente è l'autostampazione di u Certificatu d'origine è altri servizii convenienti aiutanu a cumpagnia à riduce u tempu di visa di più di 90%, in modu chì i nostri prudutti d'esportazione ponu godere in modu efficace di a riduzione di tariffu di i paesi d'importazione".Zheng Zehua m'hà presentatu.

L'imprese di Dongguan dà voce à a "voce cinese" in a legislazione di a tecnulugia straniera

À u listessu tempu, l'imprese Dongguan anu spressu a voce di a Cina in a legislazione di tecnulugia straniera.Participanu attivamente à a valutazione di novi rigulamenti, abbattenu e barriere à a tecnulugia è u cummerciu, sbloccanu e cunnessione domestiche è straniere, è s'impegnanu attivamente à riduce i costi di conformità. hà dettu chì u risultatu di a tecnulugia cunnessa è e negoziazioni cummerciale puderia salvà a cumpagnia più di 100 milioni di yuan.

A prumuzione di u modu di supervisione di u cummerciu di trasfurmazioni di i gruppi d'imprese, a simplificazione di e prucedure cummerciale, a riduzzione è a riduzzione di a garanzia di u risicu di u trattamentu in uscita è altri passi anu ghjucatu un rolu enormu in a riduzione di l'occupazione di capitale di l'imprese, a migliurà l'efficienza operativa è a riduzzione istituzionale. i costi di transazzione, è rinfurzà in modu efficace a competitività core di l'imprese Dongguan


Tempu di Postu: Dec-06-2022