Cumu pruduce un pruduttu plasticu qualificatu

Cumu pruduce un pruduttu plasticu qualificatu

1.Sistema di versazione
Si riferisce à a parte di u canali di flussu prima chì u plasticu entre in a cavità da a bocca, cumpresu u canali di flussu principale, u pirtusu di l'alimentazione fridda, u diverter è a porta, frà altri.

2. Sistema di parti di molding:
Si riferisce à a cumminazzioni di diverse parti chì custituiscenu a forma di u produttu, cumpresi u mutore di muvimentu, u fustu fissu è a cavità (concave die), core (punch die), verra di molding, etc. A superficia interna di u core hè furmatu, è a forma di a superficia esterna di a cavità (concave die) hè furmatu.Dopu chì u fustu hè chjusu, u core è a cavità formanu una cavità.In ocasu, secondu i bisogni di prucessu è di fabricazione, u core è u mutore sò fatti da una cumminazione di blocchi di travagliu, spessu da una sola pezza, è solu in e parti di l'inserzione facilmente dannatu è difficili di travaglià.

pruduttu 1

3, u sistema di cuntrollu di temperatura.
Per risponde à i requisiti di temperatura di u prucessu d'iniezione di u fustu, hè necessariu avè un sistema di cuntrollu di temperatura per regulà a temperatura di u fustu.Per u muffa di iniezione termoplastica, u disignu principale di u sistema di rinfrescante per rinfriscà u moldu (pò ancu esse riscaldatu u moldu).Un metudu cumunu di moldi di rinfrescamentu hè di stallà un canali d'acqua di rinfrescante in u moldu è utilizate l'acqua di rinfrescante circulante per sguassà u calore da u moldu.In più di riscalda u muffa, l'acqua di rinfrescante pò esse aduprata per passà l'acqua calda o l'oliu caldu, è l'elementi di riscaldamentu elettricu ponu esse installati à l'internu è intornu à u moldu.

4. Sistema di scarico:
Hè stabilitu in modu per escludiri l'aria in a cavità è i gasi da u funnu di plastica durante l'iniezione in u moldu .. Quandu l'escavazione ùn hè micca liscia, a superficia di u pruduttu formarà marchi d'aria (linea di gas), ardenti è altri mali;U sistema di scarico di un fustu di plastica hè di solitu una presa d'aria in forma di groove integrata in a fustella per espulsà l'aria da a cavità originale è i gasi purtati da u materiale fusu ... Quandu u materiale fusu hè injectatu in a cavità, l'uriginale. L'aria in a cavità è u gasu purtatu da a fusione deve esse scaricata à l'esternu di u moldu attraversu u portu di scarico à a fine di u flussu di materiale, altrimenti farà i prudutti cù pori, cunnessione povira, insatisfazione di riempimentu di muffa, è ancu. l'aria accumulata sarà brusgiata per via di a temperatura elevata causata da a compressione.in cundizioni nurmali, u ventu pò esse situatu in a cavità à a fine di u flussu di materiale fusu, o in a superficia di partitura di u die.
L'ultime hè un groove superficiale cù una prufundità di 0,03 - 0,2 mm è una larghezza di 1,5 - 6 mm à u latu di u die..Ùn ci sarà micca una grande quantità di materiale fondu chì esce da u ventu durante l'iniezione, cum'è u materiale fusu si rinfriscà è solidificà in u canali quì ... A pusizione di apertura di u portu di scarico ùn deve esse diretta à l'operatore per prevene l'ejection accidentale di u materiale fondu. bar è u foru di ejector, è trà u clump ejector è u mudellu è u core.

pruduttu 2

5. Sistema di guida:
Questu hè stallatu per assicurà chì i modi muvimenti è fissi ponu esse allinati accuratamente quandu u modu hè disattivatu ... A parte di guida deve esse stallata in u moldu ... In l'iniezione, i mudelli sò nurmalmente furmati cù quattru setti di culonni di guida è manichi di guida, è in ocasioni hè necessariu di stallà in stampi muvimenti è fissi, rispettivamente, cù e facci coniche interne è esterne di l'altri per aiutà à u pusizzioni.

6. Sistema di ejection:
Esempii include: ditali, ditali di fronte è di daretu, guide di ditali, ditali di resettate surgenti, viti di serratura di ditali, etc.. Quandu u pruduttu hè furmatu è rinfriscatu in u moldu, u fronte è u spinu di u moldu sò separati è aperti, è u plasticu. I prudutti è u so coagulante in u canali di u flussu sò spinti fora o tirati fora di l'apertura di u muffa è a pusizione di u canali di flussu da a barra di ejector di a macchina per l'iniezione, in modu di realizà u prossimu ciculu di travagliu di stampa di iniezione.

pruduttu 3


Tempu di post: 22-Nov-2022