stampaggio a iniezione

I prudutti di l'iniezione generalmente utilizanu l'iniezione di gomma è l'iniezione di plastica, è u mercatu di l'industria in u 2023 s'appoghja gradualmente à u prucessu di iniezione, secondu u rapportu.Attualmente, l'industria di l'injection molding hà permeatu tutti l'aspetti di a vita, è u mercatu per a dumanda di stampaggio iniezione hè in crescita.L'industria di l'injection molding appartene à u settore chì hè statu assai sustinutu da a pulitica.E pulitiche promulgate da u statu anu creatu cundizioni favurevuli per u sviluppu di l'industria è guidanu a so crescita.

Attualmente, a tecnulugia di stampatura per iniezione cuntinueghja à sfondà è a dumanda di stampaggio per iniezione cuntinueghja à cresce, prumove u sviluppu durevule di l'industria.​L'industria di l'injection molding hà ancu una longa strada per andà, è a direzzione futura hè prubabilmente esse l'automatizazione, a meccanizazione..Avà a Cina hè affruntata à un riallineamentu di tutta a catena industriale, cusì pò diventà sempre più difficiuli di fà per quelli picculi imprese. l'affari, è un gran numaru di cumpagnie chì ùn ponu micca adattà à u mercatu seranu eliminati..U prucessu, di sicuru, vene cun opportunità..Com'è unu di i rapprisentanti di l'industria di a machina di stampaggio iniezione, Yongchao Plastic Technology Co Ltd s'appoghja u opportunità di spiccà in una era di cambiamentu.

Dongguan Yongchao Plastic Technology Co., Ltd hè situatu in Huangjiang Town, Dongguan City, Pruvincia di Guangdong, hè natu in u 1996, hè una impresa privata chì currisponde à a chjama naziunale per a riforma è apre u precursore, hè l'industria lucale di macchine di stampaggio a iniezione. hè unu di i più grandi basi di pruduzzione di macchina di stampaggio a iniezione.

Yongsuper Plastic Technology Co., Ltd. adopra a gestione di l'informatica di l'informatica, cù trasfurmazioni di parti meccaniche, installazione meccanica, installazione elettrica, pittura, assemblea finale è altri prucessi, dotati di torni CNC avanzati, magazzini di grandezza è prutezzione di l'ambiente purificazione di nebbia di pittura di film d'oliu. equipaggiu, i prudutti in strettu cunfurmità cù u sistema di gestione di qualità ISO cuntrollu esigenze, È furnuti cù avanzata Swiss-made tester colonna di guida è una seria di apparecchiature di prova per assicurà a qualità di u produttu.

fgytg (1)
fgytg (2)

Tempu di Postu: Mar-06-2023