Pannellu interattivu di tavuletta di lavagna intelligente, Un serviziu trasformativu chì cambia u mudellu d'insignamentu è ottimisimu u prucessu di riunioni multi-persona

Pittura 1

L'ambiente educativu hè diventatu digitale è convenientu. U modu d'insegnamentu hè cambiatu gradualmente da i libri puramente scritti à l'educazione multimediale, In particulare in u cuntestu di u covid-19, sempre più scole anu sceltu di passà da corsi offline à corsi in linea. sò diventati una tendenza populari.

U pannellu interattivu Smart Whiteboard Tablet hà sviluppatu

da a nostra cumpagnia pò sparte a biblioteca di risorse didattiche, annotate i corsi, ghjucà video per risolve i prublemi è cusì via Internet, arricchendu l'educazione in aula è stimulà l'entusiasmu di i studienti.

Pittura 2
Pittura 3

I nostri prudutti ponu furnisce diverse metudi di stallazione per risponde à i bisogni di diversi ambienti. Ci sò soluzioni di stallazione integrate, esterne, mobili è altre per u nostru pruduttu. Ùn importa micca in un spaziu strettu o un ambiente strettu di stallazione, i nostri prudutti ponu esse stallati attraversu diverse metudi di stallazione.

À mezu àelli, u disignu portable pò riparà u pruduttu di grande taglia nantu à u supportu mobile, chì pò esse facilmente spustatu quandu in usu, cusì à facilità l'insignamentu.

U rendiment è a funziunalità di i nostri prudutti ponu facilmente risponde à i bisogni educativi di ogni ghjornu. In quantu à l'entusiasmu di l'apprendimentu è l'iniziativa poveri di i studienti, Paragunatu cù l'aula tradiziunale, a lavagna interattiva intelligente furnisce un modu d'insignamentu unicu, chì pò migliurà efficacemente i studienti.attenzione è attenzione. Un codice QR chì cuntene u cuntenutu di a riunione hè generatu automaticamente.Dopu avè scaricatu, i studienti ponu uttene u record fattu da u maestru in u corsu, chì hè cunvenutu per i studientiarregistrà è rivede u cuntenutu di a classa in modu efficiente.

Pittura 4
Pittura 5

Sè site interessatu, visitate u nostru situ web per una descrizzione più dettagliata di u produttu è introduzione.Inoltre, furnimu ancu un supportu high-tech in altri campi di scienza è tecnulugia.Avemu un prucessu di pruduzzione cumpleta è squadra di R & D, ponu scuntrà a maiò parte di i vostri bisogni.http://www.dqyonqchao.com


Tempu di Postu: Aug-11-2022