U cunflittu Russia-Ucraina induce a riforma energetica

Dapoi u cunflittu trà Russia è Ucraina, u mondu hè cuscenti di l'energia di l'impattu è l'impattu nantu à l'ecunumia di un paese, dipendenu da l'impurtazioni di energia è spende soldi in risorse diventenu u limitu u sogliu di u sviluppu naziunale è l'evoluzione di a guerra. u prisente hà superatu tutte e persone aspittà, oghje, a situazione hè sempre assai ansiosa, u costu di i dui lati sò imprevisible, Malgradu e sanzioni ripetute contr'à a Russia, nisun paese europeu hà osatu à rompe cumplettamente cun ella.

图片1

U mutivu fundamentale hè chì l'Europa cunsuma 500 miliardi di metri cubi di gasu ogni annu per a generazione di l'electricità, u riscaldamentu, a produzzione industriale è altri aspetti.In Germania, 61,9%, 70,1% in Austria, 76,5% in Lettonia, 84,1% in Slovacchia, 64,1% in Ungheria, 53,1% in Danimarca, 64,2% in Pulonia è 57,7% in Repubblica Ceca venenu da Gazpacho.A Finlandia è a Bulgaria avianu 100 per centu, è a Grecia 96,4 per centu.In u primu lugliu di questu annu, e spedizioni di Taproom à l'Unione Europea è u Regnu Unitu sò cascate quasi 40 per centu da u listessu periodu in 2021 à 1,2 miliardi di metri cubi à ghjornu, u livellu più bassu in 40 anni.Dopu, a Russia hà annunziatu ch'ella chjuderà tutte e forniture da u 31 d'aostu à u 2 di settembre per via di prublemi tecnichi.U 2 di Settembre, Gazpacho hà annunziatu chì u pipeline Nord Stream 1 seria chjusu cumpletamente, passendu da una revisione à una chjusa indefinita.

图片2

Darà l'alarma, a riforma di l'energia incidente deve accelerà u prucessu, i novi prughjetti di l'energia sò nantu à l'agenda di novu è di novu, a cumpagnia di petroliu naziunale di Norvegia 6, hà stimatu chì micca cumpresu u Regnu Unitu, e cumpagnie energetiche d'Europa anu bisognu à aghjunghje in i mercati energetichi. per un totale di almenu 1,5 trilioni d'euros (10,3 trilioni di yuan) margin, Chì mette pressione à i guverni europei è i banche cintrali per furnisce più liquidità.

图片3

Quissa hè una occasione chì ognunu pò vede, u prughjettu di l'energia fotovoltaica inevitabbilmente diventerà un investimentu caldu, è Yongchao Plastic Technology Co., Ltd. hè travagliendu duramente nantu à sta strada, a nostra ultima introduzione di grande equipamentu di fabricazione 6, crea una squadra prufessiunale. per sviluppà prughjetti di energia fotovoltaica, è DLMH è altri capi di l'industria per ghjunghje à a cooperazione.


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022