Chì sò e sferenze trà e versioni Android è Windows di a macchina di cunferenza all-in-one?

L'intelligentemacchina di cunferenza all-in-onehè statu cumuni in l'imprese / centri d'educazione / istituzioni di furmazione.Si rimpiazza gradualmente u prughjettore tradiziunale cù e so funzioni cum'è u toccu sensitivu, a prughjezzione wireless, a scrittura intelligente di lavagna, a dimostrazione di documentu, l'annotazione gratuita, a riproduzione di file video, a videoconferenza remota, a scansione, a salvezza è a spartera, a visualizazione di u screnu split, etc. i prublemi ingombranti di e riunioni tradiziunali da a cumunicazione à a visualizazione, migliurà significativamente l'efficienza di e riunioni, è creanu un novu modu di cullaburazione di l'impresa.

1

Ancu l'intelligenzamacchina di cunferenza all-in-one hè stata largamente utilizata, hè sempre largamente utilizata da l'imprese media è high-end, cusì parechje persone pò esse micca familiarizatu cù a macchina di cunferenza all-in-one.L'aspettu pare ordinariu, ma a funzione hè veramente fantastica, perchè u so hardware hè a cunfigurazione più avanzata in u mumentu, è furnisce una varietà di opzioni per e diverse esigenze è budget.Oghje, Yongchao Technology vi dicu circa i tipi di versione di cunferenza intelligenti all-in-one machine, cusì chì vi ponu megliu sceglie.

2

Sicondu a cunfigurazione hardware è u sistema operatore, l'intelligentemacchina di cunferenza all-in-onehè divisu in trè versioni: a versione di u sistema Android, a versione di u sistema Windows è a versione di u sistema duale Android + Windows.Chì sò e sferenze trà e versioni Android è Windows di a macchina di cunferenza all-in-one?E i sistemi duali?

3

1、 Versione di u sistema Android: Supporta a scrittura di lavagna, l'annotazione libera, a trasmissione di schermu wireless, a videoconferenza, a scansione di codice è a caduta.Scaricamentu è installazione di l'APP Android ponu risponde à i bisogni di riunione più basi di l'imprese.

2, Windows System Edition:A macchina di cunferenza all-in-onedi u sistema Windows hè equivalente à un urdinatore cù zoom in è funzione touch.Supporta ancu parechje funzioni cum'è scrittura di lavagna, annotazione libera, trasmissione di schermu wireless, videoconferenza, scanning di codice è caccià, è pò installà diversi software, interpellate è navigà in Internet cum'è un urdinatore, chì hè più convenientu per operà è pò. risponde à più esigenze di riunioni / furmazione / visualizazione di l'imprese.

Nota: Sè vo vulete cumprà un machi di cunferenza all-in-onenecù u sistema Windows, vi tocca à cumprà una scatula òspite urdinatore OPS.U processore OPS computer host box (sistema Windows) hà ancu diverse opzioni, cumprese i3, i5 è i7.Dunque, ci sò trè versioni di a macchina di cunferenza all-in-one per u sistema Windows: Core i3 (standard), Core i5 (standard altu) è Core i7 (configurazione superiore).L'utilizatori di l'impresa ponu sceglie liberamente secondu i so bisogni specifichi.

3、 Versione di u sistema duale: integrazione di u sistema Android + Windows, cambiamentu gratuitu.Un microcomputer OPS hè aghjuntu nantu à a basa di a cunferenza di u sistema Android computer all-in-one, chì hè un disignu split pluggable per simplificà l'installazione, u mantenimentu è l'aghjurnamentu di l'equipaggiu.Normalmente, u sistema Android hè utilizatu, è un software specificu pò esse cambiatu à u sistema Windows cun un clic.

Nota: In generale, ci sò grandi software in esecuzione o applicazioni Windows designate.Per l'esperienza di usu, hè cunsigliatu di sceglie sistemi duali.


Tempu di Postu: Nov-04-2022