U scopu di ricerca è sviluppu di a batteria di Yongchao

U 2022 hè l'annu chì l'esplosione di l'almacenamiento di l'energia di a China s'aprissa. À a mità d'uttrovi, un prughjettu di almacenamentu di energia elettrochimica pesante di 100 megawatt cù a participazione di l'Academia Cinese di Scienze serà cunnessu à a reta di Dalian per a messa in opera.Hè u primu prughjettu di dimostrazione naziunale 100MW di a Cina per l'almacenamiento d'energia elettrochimica, è a più grande stazione d'energia di regulazione di piccu di almacenamentu d'energia di a batteria di flussu liquidu in u mondu cù a più grande putenza è capacità.

Suggerisce ancu chì l'almacenamiento d'energia di a Cina face una entrata rapida.

Ma questu ùn hè micca a fine di a storia.A centrale elettrica di almacenamentu di energia di prima classe in Cina hè stata iniziata in Xinjiang, dopu à quale u prughjettu di dimostrazione di almacenamentu di energia di prima classe di Guangdong, a Centrale d'Energia di Stoccaggio di Rulin di Hunan, a Centrale di Conservazione di Energia di Aria Compressa Zhangjiakou è altri prughjetti di almacenamentu di energia di 100 megawatt sò stati cunnessi. à a griglia.

Se tenete in contu u paese sanu, ci sò più di 65 impianti di almacenamento di 100 megawatt previsti o in opera in Cina.Ùn hè micca a più grande esagerazione.L'investimenti recenti in prughjetti di almacenamentu di energia in Cina puderianu più di 1 trilione di yuan per u 2030, secondu l'Amministrazione Naziunale di l'Energia.

Batteria 1

Solu in i primi 10 mesi di u 2022, l'investimentu tutale di a Cina in prughjetti di almacenamentu di energia hà superatu i 600 miliardi di yuan, superendu tutti l'investimenti cinesi precedenti.Fora di u paese, i mercati di almacenamiento d'energia sò stati mappati in Europa, i Stati Uniti, u Giappone è a Corea di u Sud è ancu l'Arabia Saudita.U tempu di layout è a scala ùn sò micca menu di i nostri.

Dittu chistu, a Cina, è u mondu in generale, sta sperimentendu a più grande onda di custruzzione di almacenamiento d'energia.Certi insiders di l'industria dicenu: L'ultima dicada era u mondu di e batterie di putere, u prossimu hè u ghjocu di almacenamiento di energia.

Huawei, Tesla, Ningde Times, BYD è altri giganti internaziunali si sò uniti à a corsa.A cumpetizione hè stata lanciata chì hè più intensa cà a cumpetizione per e batterie di putenza.Sì qualchissia vene avanti, pò esse l'omu chì hà datu nascita à l'attuale Ningde Times.

Batteria 2 

Allora a quistione hè: perchè l'esplosione brusca di l'almacenamiento d'energia, è chì sò i paesi chì si battenu?Pò Yongchao guadagnà un postu?

L'esplosione di a tecnulugia di almacenamentu d'energia hè totalmente ligata à a Cina.A tecnulugia di almacenamentu d'energia originale, chì deve esse più cunnisciuta cum'è tecnulugia di batterie, hè stata inventata in u 19u seculu è più tardi hà sviluppatu in una varietà di dispusitivi di almacenamentu d'energia, chì varieghja da i riscaldatori d'acqua à stazioni fotovoltaiche è stazioni idroelettriche.

U almacenamentu di energia hè diventatu una infrastruttura.A Cina in u 2014 hè stata a prima à chjamà l'almacenamiento d'energia cum'è unu di i nove spazii chjave di l'innuvazione, ma hè particularmente u campu caldu di a tecnulugia di almacenamentu di l'energia in 2020, postu chì a Cina quist'annu hà righjuntu u piccu di i so dui obiettivi neutrali in carbonu, sparghjendu un rivuluzione.L'energia di u mondu è l'almacenamiento d'energia cambierà in cunseguenza.

Batteria 3

E batterie di piombu contanu solu u 4,5 per centu di u totale per via di u so poviru rendimentu, mentre chì e batterie di sodium-ion è vanadium sò cunsiderate da numerosi cum'è i rimpiazzamenti più probabili per e batterie di lithium-ion in u futuru.

L'ioni di sodiu sò più di 400 volte più abbundanti di l'ioni di lithium, cusì hè assai più prezzu, è hè chimicamente stabile, perchè ùn avete micca brusgià di lithium è splusioni.

Cusì, in u cuntestu di risorsi limitati di lithium-ion è i prezzi di e batterie crescente, e batterie di sodium-ion sò emerse cum'è a prossima generazione di numerosi super tecnulugia perpetue.Ma Yongchao mira à più di a tecnulugia di batterie di sodiu.Semu perseguite u benchmarking di l'industria di a tecnulugia di batterie di ioni di vanadiu in l'era Ningde.

Batteria 4

I risorse è a sicurità di e batterie di ioni di vanadiu sò più altu ch'è quelli di ioni di litiu.In termini di risorse, a Cina hè u paese più riccu di u mondu in vanadiu, cù 42 per centu di riserve, a maiò parte di e quali sò facilmente minati vanadium-titanium-magnetite.

In termini di sicurezza, l'elettroliti di a batteria di flussu di vanadiu cù una soluzione diluita di l'acidu sulfuricu chì cuntene ioni di vanadiu, ùn accade micca a combustione è l'esplosione, è l'elettrolitu liquidu pò esse almacenatu in u tank fora di a batteria, ùn occupa micca e risorse in a batteria. finu à chì l'elettroliti di vanadiu esterni, a capacità di a bateria pò ancu esse aumentata.

In u risultatu, cù u sustegnu è l'incuragimentu di e pulitiche naziunali, Yongchao Technology hè sviluppatu rapidamente nantu à a strada di ricerca è sviluppu di tecnulugia di batterie.

 


Tempu di post: 25-oct-2022